دہلی

title_image


Share on Facebook

نئی دہلی:پیر کے روز طاقتور شیعہ رہنما اور سابق وزیر عمران انصاری نے پی ڈی پی کی صدر محبوبہ مفتی پر نشانہ سادھتے ہوئے ان پر اقرباپروری پھیلانے کا الزام لگایا۔ عمران نے کہا، "محبوبہ مفتی نے پی ڈی پی کو نہ صرف پارٹی کی شکل میں ناکام کیا ، بلکہ اپنے مرحوم والد مفتی محمد سعید کے ان خوابوں کو توڑ دیا جو انہوں نے دیکھے تھے۔"

انہوں نے محبوبہ پر پارٹی اور سابقہ پی ڈی پی۔ بی جے پی اتحادی حکومت میں اقربا پروری کا الزام لگایا۔ انہوں نے سیاست میں نئے اترے تصدق مفتی کو اس سال کابینہ وزیر بنانے اور محبوبہ کے رشتہ دار سرتاج مدنی کو پارٹی میں اہم عہدے دینے کے حوالہ سے کہا، 'یہ ایک خاندان کا شو بن گیا تھا جسے بھائیوں، چچاوں اور دیگر رشتہ داروں کے ذریعہ چلایا جا رہا تھا۔ پیپلز ڈیموکریٹک پارٹی 'فیملی ڈیموکریٹک پارٹی' بن گئی ہے۔ '

پی ڈی پی صدر کے ایک اور رشتہ دار فاروق اندرابی کو بھی کچھ وقت کے لئے وزیر بنایا گیا تھا۔ عمران نے دعوی کیا کہ انہوں نے کئی بار محبوبہ سے کہا تھا کہ یہ رشتہ دار آپ کو نااہل بنائیں گے لیکن انہوں نے حکومت گرنے تک اس پر کوئی توجہ نہیں دی ۔ عمران انصاری پٹن کی نشست سے پی ڈی پی کے رکن اسمبلی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اقربا پروری کا خاتمہ ہونا چاہئے نہیں تو ان کے لئے پارٹی میں رہنا مشکل ہو جائے گا۔