قومی خبریں

title_image


Share on Facebook

نئی دہلی: لوک جن شکتی پارٹی کے سربراہ اور مرکزی وزیر رام ولاس پاسوان نے آج اس اعتماد کا اظہار کیا کہ قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) کا اتحاد ی قائم رہے گا اور وہ اگلے لوک سبھا انتخابات میں پھر اقتدار میں آئے گا۔

مسٹر پاسوان نے اپنی رہائش گاہ پر صحافیوں سے بات چیت میں کہا کہ این ڈی اے اگلا لوک سبھا انتخاب وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں ہی لڑے گا اور بڑی جیت حاصل کرکے پھر سے اقتدار میں آئے گا۔ انہوں نے کہا کہ اتحاد مکمل طور پر قائم ہے اور اس کا اتحاد باقی رہے گا۔

بہار میں جنتا دل (یو) کے لوک سبھا سیٹوں کے سلسلے میں اٹھائے جا نے والے معاملے پر مسٹر پاسوان نے کہا کہ سیٹوں کی تقسیم کے بارے میں جب تمام اتحادی جماعتیں بیٹھیں گی تو سارے مسائل حل ہو جائیں گے ۔ انہوں نے کہا کہ انہوں نے جے ڈی (یو) کتنی نشستیں مقابلہ کرے گی اس کے بارے میں اب تک اس نے کچھ بھی نہیں کہا ہے ۔

ایل جے پی لیڈر نے کہا کہ انتخابات میں سیاسی جماعتیں جیت کے امکان والی سیٹوں پر سب سے زیادہ توجہ مرکوز کرتی ہیں جس کی وجہ سے کئی بار کارکنوں کو نظر انداز کردیا جاتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایک بار تو انهوں نے بہار میں محترمہ رابڑی دیوی کے خلاف اپنے ایک ڈرائیور کو ٹکٹ دے دیا تھا اور اسے اچھے خاصے ووٹ ملے تھے۔ لہذا، ایسا نہیں ہونا چاہئے کہ ڈرائیور کوئی چھوٹا آدمی ہے۔

انہوں نے کہا کہ وہ سماجی انصاف اور اقلیتیوں کے مفادات کی حفاظت کے لئے جدوجہد کرتے ر ہیں گے ، اور ان کی یہ مہم جاری رہے گی۔ کچھ سیاسی جماعتیں اقلیتوں کو بھارتیہ جنتا پارٹی کا خوف دکھا کر اسے ووٹ بینک کی طرح استعمال کرتی رہی ہیں جس سے انہیں ہوشیار رہنا چاہئے۔